Якщо кандидат не надає трудової книжки, він зобов’язаний надати відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — Реєстр). Це випливає із нової редакції частини 2 статті 24 КЗпП.
Громадянин, що працевлаштовується, зобов’язаний подати трудову книжку (за наявності) або відомості про трудову діяльність із Реєстру.
У разі відсутності в Реєстрі інформації про застраховану особу за визначеними параметрами формується та надається довідка про відсутність індивідуальних відомостей про особу (дод. 15 до Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою правління ПФУ від 18.06.2014 № 10-1).
Якщо працевлаштовується особа, відомості про яку відсутні в Реєстрі, вона має надати довідку про відсутність індивідуальних відомостей про особу. Довідку можна сформувати в електронному вигляді або звернутись до ПФУ та отрима...