Як ознайомлювати з документами, якщо підприємство впроваджує СЕД, а деякі працівники відмовляються від КЕП

Усі оновлення
1 серпня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

Якщо через певні обставини працівник не може використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП), щоб підтвердити ознайомлення з наказом чи іншим кадровим документом, керівник підприємства може ухвалити рішення про альтернативний спосіб ознайомлення з документами. Наприклад, працівник і надалі проставлятиме особистий підпис на оригіналі паперового документа, щоб підтвердити факт ознайомлення.

Якщо впроваджуєте на підприємстві систему електронного документообігу (СЕД), розробіть інструкції, регламенти роботи з документами, зокрема, з кадрових питань в електронній формі.

Для того щоб правильно організувати роботу з кадровими документами в електронному вигляді (електронними документами), коли розробляєте технічне завдання на створення СЕД, враховуйте Порядок роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання та інших нормативно-правових актів, затверджений наказом Мін’юста від 11.11.2014 № 1886/5.

Керівник підприємства разом із структ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search