Якщо через певні обставини працівник не може використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП), щоб підтвердити ознайомлення з наказом чи іншим кадровим документом, керівник підприємства може ухвалити рішення про альтернативний спосіб ознайомлення з документами. Наприклад, працівник і надалі проставлятиме особистий підпис на оригіналі паперового документа, щоб підтвердити факт ознайомлення.
Якщо впроваджуєте на підприємстві систему електронного документообігу (СЕД), розробіть інструкції, регламенти роботи з документами, зокрема, з кадрових питань в електронній формі.
Для того щоб правильно організувати роботу з кадровими документами в електронному вигляді (електронними документами), коли розробляєте технічне завдання на створення СЕД, враховуйте Порядок роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання та інших нормативно-правових актів, затверджений наказом Мін’юста від 11.11.2014 № 1886/5.
Керівник підприємства разом із структ...