Як запровадити спрощений обмін документами під час війни

Кадрові документи
7 квітня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Організуйте кадрове діловодство під час війни — обмін кадровими документами з працівниками електронною поштою або месенджером, щоб оформити відпустки, звільнення або будь-яку іншу кадрову процедуру

user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ
user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

Працівник виїхав із зони бойових дій до безпечного місця в Україні або за кордон, можливостей для дистанційної роботи немає. Працівник хоче отримати відпустку або звільнитися, але передати заяву на папері не має змоги. Роботодавцю потрібно оголосити простій, призупинити дію трудових договорів або запровадити неповний робочий час. Щоб подолати такі виклики воєнного стану, роботодавцям доводиться переформатовувати кадрове діловодство, зважаючи на реальні можливості.

Особливості кадрового діловодства під час війни

Закон України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136-ІХ (далі — Закон № 2136), який набув чинності 24 березня 2022 року, скеровує:

Цитата

1. У період дії воєнного стану порядок організації діловодства з питань трудових відносин, оформлення і ведення трудових книжок та архівного зберігання відповідних документів у районах активних бойових дій роботодавець визначає самостійно, за умови забезпечення ведення достовірного обліку викону...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search