Якщо новий працівник не вийшов на роботу, з’ясуйте причину. Можливо, працівник захворів, у нього трапилось лихо або просто передумав працювати. Подальші дії безпосереднього керівника та кадровика залежать від причини відсутності працівника.
Якщо вдалося зв’язатися з працівником телефоном, і він повідомив, що:
- планує працювати, але захворів — складіть акт про відсутність працівника на роботі. Зважайте: якщо працівник захворів у перший робочий день, попри те, що роботодавець подав у податкову службу повідомлення про прийняття на роботу, в е-кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ е-лікарняний на працівника не сформується, допоки бухгалтер не подасть квартальний звіт;
- не планує працювати — складіть акт про відмову стати до роботи. Ліпше, якщо працівник прийде на підприємство й власноруч напише заяву про скасування наказу про прийняття на роботу і зазначить причини, чому відмовився стати до роботи. Відтак заява, а не акт, буде підставою видати наказ про скасування нак...