Як назвати посаду керівника напряму з просування продажів певного продукту

Усі оновлення
24 серпня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Юрій Юров
експерт із професійної класифікації, Вінниця

Доречна професійна назва роботи — фахівець з методів розширення ринку збуту або маркетолог.

Працівник, який забезпечуватиме просування продажів певного продукту, використовує у роботі інструменти маркетингу і продажів, хоч це й різні поняття.

Маркетинг ― це набір стратегій, які підприємство використовує, щоб залучити потенційних клієнтів продукту чи послуг, просувати, надавати відповідну інформацію.

Продажі ― це конкретні дії, які виконують, щоб підвищити прибуток, а не інформацію про товар, продукт чи послугу з метою показати їхні позитивні сторони або привернути увагу.

Два професіонали з маркетингу та управління продажами на підприємстві — це гарантовано високі витрати. Система маркетингу завжди дешевша й ефективніша за систему продажів, тому, зазвичай, керівник підприємства віддає перевагу посаді маркетолога.

Порівняльний аналіз основних трудових функцій, які виконують професіонали з маркетингу та управління продажами, свідчать про їхню значну тотожність. У Національному кла...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search