Доречна професійна назва роботи — фахівець з методів розширення ринку збуту або маркетолог.
Працівник, який забезпечуватиме просування продажів певного продукту, використовує у роботі інструменти маркетингу і продажів, хоч це й різні поняття.
Маркетинг ― це набір стратегій, які підприємство використовує, щоб залучити потенційних клієнтів продукту чи послуг, просувати, надавати відповідну інформацію. Продажі ― це конкретні дії, які виконують, щоб підвищити прибуток, а не інформацію про товар, продукт чи послугу з метою показати їхні позитивні сторони або привернути увагу. |
Два професіонали з маркетингу та управління продажами на підприємстві — це гарантовано високі витрати. Система маркетингу завжди дешевша й ефективніша за систему продажів, тому, зазвичай, керівник підприємства віддає перевагу посаді маркетолога.
Порівняльний аналіз основних трудових функцій, які виконують професіонали з маркетингу та управління продажами, свідчать про їхню значну тотожність. У Національному кла...