Для того щоб правильно добрати найбільш доречну професійну назву роботи для аналітика відділу продажів, враховуйте:
1) специфіку конкретного підприємства, у структурі якого передбачено відділ продажів, наприклад, види економічної діяльності, на яких спеціалізується підприємство (торгове, виробничоторгове або інше);
2) основні функції відділу продажів та його взаємозв’язки з іншими структурними підрозділами підприємства, що, як правило, визначаються Положенням про відділ продажів;
3) розподіл завдань та обов’язків між різними працівниками відділу продажів.
Отже, найбільш доцільною назвою посади для аналітика відділу продажів може бути «фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку». Але у деяких випадках можна також застосувати інші професійні назви робіт згідно з Національним класифікатором України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затвердженим і введений в дію наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 № 327.
Окремі за...