Ні, оскільки цю інформацію вже внесли в Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — Реєстр) на підставі бухгалтерської звітності.
Страхувальник через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України в електронній формі подає інформацію, якщо в Реєстрі відсутні відомості:
- про прийняття на роботу;
 - переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу;
 - звільнення;
 - поновлення на роботі;
 - призупинення/відновлення дії трудового договору;
 - присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії;
 - складання присяги;
 - стажування;
 - навчання тощо.
 
У цьому випадку страхувальник або представник страхувальника, якому керівник страхувальника делегував відповідні повноваження, створює відповідний електронний запис в електронному кабінеті страхувальника (п. 8 Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичн...