Ні, оскільки цю інформацію вже внесли в Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — Реєстр) на підставі бухгалтерської звітності.
Страхувальник через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України в електронній формі подає інформацію, якщо в Реєстрі відсутні відомості:
- про прийняття на роботу;
- переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу;
- звільнення;
- поновлення на роботі;
- призупинення/відновлення дії трудового договору;
- присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії;
- складання присяги;
- стажування;
- навчання тощо.
У цьому випадку страхувальник або представник страхувальника, якому керівник страхувальника делегував відповідні повноваження, створює відповідний електронний запис в електронному кабінеті страхувальника (п. 8 Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичн...