Чи створювати записи про прийняття, переведення, звільнення в кабінеті страхувальника, якщо сканкопія трудової книжки вже передана ПФУ

Усі оновлення
19 вересня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ольга Догадіна
керівник експертної групи Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

Ні, оскільки цю інформацію вже внесли в Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — Реєстр) на підставі бухгалтерської звітності. 

Страхувальник через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України в електронній формі подає інформацію, якщо в Реєстрі відсутні відомості: 

  • про прийняття на роботу; 
  • переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу; 
  • звільнення; 
  • поновлення на роботі; 
  • призупинення/відновлення дії трудового договору; 
  • присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії; 
  • складання присяги; 
  • стажування; 
  • навчання тощо. 

У цьому випадку страхувальник або представник страхувальника, якому керівник страхувальника делегував відповідні повноваження, створює відповідний електронний запис в електронному кабінеті страхувальника (п. 8 Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичн...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search