Чи ознайомлювати працівників із наказами про зміну посадового окладу

Кадрові документи
8 березня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олена Петровська
провідний експерт з трудового законодавства Експертус Кадри, Київ

Так, ознайомлюйте.

Єдині вимоги щодо створення управлінських документів і роботи зі службовими документами, а також порядок їх архівного зберігання встановлюють Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2016 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5).

До початку роботи роботодавець зобов’язаний в узгоджений із працівником спосіб поінформувати його, зокрема, про умови та розмір оплати праці (п. 8 ч. 1 ст. 29 КЗпП). Зазначати в наказі про прийняття на роботу розмір посадового окладу, надбавок і доплат вимагають:

Тому під час кожної зміни інформації, зазначеної в наказі про прийняття, видайте наказ, зокрема, про встановлення нового посадового окладу відповідно до...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації