Розгляньте посаду організатора з персоналу.
Розробляти власні стандарти обслуговування клієнтів — загальноприйнята світова маркетингова практика. Як правило, працюючи над створенням стандартів, розробляють внутрішні адміністративні процедури підприємства до яких належать, зокрема, правила внутрішнього трудового розпорядку та внутрішньої корпоративної культури. Йдеться про зовнішній вигляд працівників, правила комунікації та обслуговування клієнтів, надання додаткової інформації щодо товарів та послуг, навчання персоналу із застосування стандартів тощо. Фактично кожне підприємство може мати власні стандарти обслуговування, зміст яких залежить від контингенту основних клієнтів, специфіки роботи, географічного місця розташування, власних комерційних (фінансових) можливостей тощо.
Профільні кваліфікаційні характеристики професій, які б ураховували сучасні вимоги до працівників, у різних галузях економіки розробляють повільно. Це ускладнює добір професійної назви роботи (посади) з-поміж про...