Ні. Реєструйте накази в паперових журналах або автоматизованій системі діловодства. Нормативні акти не дозволяють вести журнали реєстрації наказів в електронному вигляді — за допомогою Word чи Excel.
Накази з кадрових питань тривалого строку зберігання належать до соціально значущих документів. Підприємство має забезпечити умови для тривалого зберігання не лише таких наказів, а й журналів їх реєстрації. Тому для кадрових наказів тривалого зберігання та журналів реєстрації таких наказів встановлений строк зберігання 75 років (ст. 121-б Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Мін’юсту від 12.04.2012 № 578/5).
Якщо реєструвати накази тривалого зберігання за допомогою програм Word, Excel, зростає ймовірність втратити важливу облікову інформацію через збої комп’ютерного обладнання.
Якщо реєстрували накази...