Чи можна вести електронний журнал реєстрації наказів

Усі оновлення
16 січня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ

Ні. Реєструйте накази в паперових журналах або автоматизованій системі діловодства. Нормативні акти не дозволяють вести журнали реєстрації наказів в електронному вигляді — за допомогою Word чи Excel.

Накази з кадрових питань тривалого строку зберігання належать до соціально значущих документів. Підприємство має забезпечити умови для тривалого зберігання не лише таких наказів, а й журналів їх реєстрації. Тому для кадрових наказів тривалого зберігання та журналів реєстрації таких наказів встановлений строк зберігання 75 років (ст. 121-б Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Мін’юсту від 12.04.2012 № 578/5).

Якщо реєструвати накази тривалого зберігання за допомогою програм Word, Excel, зростає ймовірність втратити важливу облікову інформацію через збої комп’ютерного обладнання.

Якщо реєстрували накази...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації