Як виправити, якщо виявили незареєстровані накази

Усі оновлення
17 січня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ

Алгоритм дій залежатиме від конкретних обставин.

Розглянемо на прикладі. Кадровик, якого прийняли на місце звільненого, зробив запис у Журналі реєстрації наказів і лише потім виявив, що за останні три місяці жоден із наказів, які видавали на підприємстві, не був зареєстрований.

Як правильно виправити таку помилку? Реєструвати накази потрібно в день їх підписання або не пізніше наступного робочого дня, якщо керівник підписав документ у неробочий час.

Недотримання правил реєстрації наказів — порушення. Окрім того, це може спричинити втрату важливих документів, ускладнити інформаційно-довідкову роботу з ними.

Складіть доповідну записку чи акт у довільній формі за підписом двох-трьох працівників. Вкажіть кількість незареєстрованих наказів, обставини та місце виявлення порушення, приміром, під час перевірки наявності документів у відділі кадрів.

З’ясуйте, чи надсилали незареєстровані накази структурним підрозділам або іншим підприємствам.

Ці дії необхідні, щоб ухвалити обґрунтоване рішення ...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації