Як виправити, якщо виявили незареєстровані накази

Усі оновлення
17 січня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ

Алгоритм дій залежатиме від конкретних обставин.

Розглянемо на прикладі. Кадровик, якого прийняли на місце звільненого, зробив запис у Журналі реєстрації наказів і лише потім виявив, що за останні три місяці жоден із наказів, які видавали на підприємстві, не був зареєстрований.

Як правильно виправити таку помилку? Реєструвати накази потрібно в день їх підписання або не пізніше наступного робочого дня, якщо керівник підписав документ у неробочий час.

Недотримання правил реєстрації наказів — порушення. Окрім того, це може спричинити втрату важливих документів, ускладнити інформаційно-довідкову роботу з ними.

Складіть доповідну записку чи акт у довільній формі за підписом двох-трьох працівників. Вкажіть кількість незареєстрованих наказів, обставини та місце виявлення порушення, приміром, під час перевірки наявності документів у відділі кадрів.

З’ясуйте, чи надсилали незареєстровані накази структурним підрозділам або іншим підприємствам.

Ці дії необхідні, щоб ухвалити обґрунтоване рішення ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search