Розглянемо на прикладі. Виявили, що наказ видали, але не зареєстрували в журналі. На підписаному наказі немає номера. У журнал вже внесли записи з більш пізніми датами. Як вчинити в такій ситуації?
Службовий документ, створений підприємством, зокрема, наказ, вважають внесеним до документаційного фонду підприємства з моменту його реєстрації (гл. 3 розд. ІІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5; далі — Правила № 1000/5).
Документи реєструють, щоб обліковувати їх, контролювати виконання та оперативно використовувати наявну в документах інформацію.
Реєстрація наказу полягає у веденні в реєстраційній формі, впровадженій на підприємстві Інструкцією з діловодства, запису облікових даних про документ у спосіб проставлення на ньому реєстраційного індексу з подальшим записом у реєстраційній формі необхідних відомос...