Чи затверджувати положення про уповноважених із соціального страхування

Державне соціальне страхування
29 березня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ольга Догадіна
керівник експертної групи Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

Закон України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 1105-XIV (далі — Закон № 1105) не зобов’язує затверджувати положення про роботу уповноваженої особи із соціального страхування.

Закон № 1105 у редакції до 01.01.2023 визначав:

«Комісія (уповноважений) із соціального страхування виконує свої функції відповідно до положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, яке затверджується правлінням Фонду» (абз. 2 ч. 3 ст. 30 Закону № 1105 у редакції до 01.01.2023).

Чинна редакція Закону № 1105 не містить норми, що уповноважений із соцстраху працює на підставі положення. Тому роботодавцю достатньо визначити уповноваженого або уповноважених і в наказі прописати основні функції, що визначає частина третя статті 22 Закону № 1105. Положення про уповноважених затверджувати необов’язково.

Із консультації «Як працювати з е-лікарняними»

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search