Закон України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 1105-XIV (далі — Закон № 1105) не зобов’язує затверджувати положення про роботу уповноваженої особи із соціального страхування.
Закон № 1105 у редакції до 01.01.2023 визначав:
«Комісія (уповноважений) із соціального страхування виконує свої функції відповідно до положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, яке затверджується правлінням Фонду» (абз. 2 ч. 3 ст. 30 Закону № 1105 у редакції до 01.01.2023). |
Чинна редакція Закону № 1105 не містить норми, що уповноважений із соцстраху працює на підставі положення. Тому роботодавцю достатньо визначити уповноваженого або уповноважених і в наказі прописати основні функції, що визначає частина третя статті 22 Закону № 1105. Положення про уповноважених затверджувати необов’язково.
Із консультації «Як працювати з е-лікарняними»