Як передавати справи під час звільнення директора

Усі оновлення
7 квітня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Житкова
продуктовий директор Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ
user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ

Керуйтеся нормативними актами у сфері загального діловодства.

Як передавати документи під час зміни директора підприємства, визначає глава 1 «Приймання-передавання документів під час зміни керівника установи» розділу XV «Порядок приймання-передавання документів (справ) під час зміни керівника установи, керівника архіву, припинення установи» Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (даліПравила № 1000/5).

Так, під час зміни керівника підприємства в Акті приймання-передавання підприємства (далі  Акт) відбивають окремим розділом наявність і стан:

  • документів/справ, що перебувають у діловодстві структурних підрозділів та в архіві;
  • облікових документів та довідкового апарату до них.

Відповідно до облікових даних служби діловодства й архіву в Акті наводять окремо кількість:

  • документів, що перебувають у ділов...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search