Працівник працюватиме в системі електронного документообігу: як оформити

Кадрові документи
11 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати

ПРОБЛЕМА

На підприємстві працює шість менеджерів в оптовій торгівлі. Трьох із них переводять на електронний документообіг. Як оформити такі зміни? Як внести зміни до посадових інструкцій?

РІШЕННЯ

Завдання і обов’язки, які виконує працівник, становлять зміст його трудової функції і належать до істотних умов праці.

Доручення працівнику нових обов’язків може відбуватися за згодою сторін (з дотриманням вимог ст. 105 Кодексу законів про працю України; далі — КЗпП), а якщо ініціатором є роботодавець — у порядку зміни істотних умов праці. У такому разі дотримайте норми частини третьої статті 32 КЗпП, а саме: персонально повідомте працівника про зміни не пізніше ніж за два місяці до їх запровадження.

Чи відбувається зміна істотних умов праці у разі переходу із «паперового» діловодства на систему електронного документообігу? Проаналізуємо, що саме становить зміст трудової функції менеджера в оптовій торгівлі.

Професійну назву роботи «менеджер в оптовій торгівлі» передбачено Національним класифі...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search