Як перевести працівників на роботу в системі електронного документообігу (СЕД)

Кадрові документи
11 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Редакція системи «Експертус Кадри»
Цифрове видавництво Експертус

Завдання і обов’язки, які виконує працівник, становлять зміст його трудової функції і належать до істотних умов праці. Доручення працівнику нових обов’язків може відбуватися за згодою сторін із дотриманням вимог статті 105 КЗпП. Якщо ініціатор роботодавець — у порядку зміни істотних умов праці — дотримайте норми частини третьої статті 32 КЗпП. А саме: персонально повідомте працівника про зміни не пізніше ніж за два місяці до їх запровадження.

Чи відбувається зміна істотних умов праці у разі переходу із «паперового» діловодства на систему електронного документообігу (СЕД)? Перегляньте посадову інструкцію працівника — чи прив’язує вона ключові функції працівника до способу організації документообігу. Якщо так, внесіть зміни в посадову інструкції. Зміни і доповнення до посадових (робочих) інструкцій вносять на підставі наказу керівника підприємства за згодою працівника. Наказ про внесення змін, доповнень до посадової інструкції видається в разі перерозподілу обов’язків між працівниками у з...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації