Як оформити тимчасову заміну на час відпустки, хвороби, відрядження

Інші кадрові процедури
23 травня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Застосуйте один зі способів, щоб тимчасово покласти обов'язки відсутнього працівника на його колег

user icon
Ірина Житкова
продуктовий директор Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

Для того, щоб забезпечити безперервність виконання функцій працівника на час його відпустки чи хвороби, існує кілька способів:

1. Обов’язки тимчасово відсутнього працівника можна перерозподілити між іншими працівниками підприємства.

2. Обов’язки працівника в повному обсязі виконуватиме інша особа — із числа працівників підприємства або зі сторони.

Обираючи спосіб заміни відсутнього працівника, враховуйте характер та зміст його роботи, визначте, чи потрібно виконувати функції у повному обсязі, чи є на підприємстві інші працівники, які за кваліфікацією, досвідом роботи та діловими якостями здатні виконувати відповідні обов’язки.

ВАРІАНТ 1. Перерозподілити обов’язки тимчасово відсутнього працівника

Керівник структурного підрозділу чи заступник директора, який курує відповідним напрямом, визначає обсяг робіт, виконання яких необхідно забезпечити для нормальної роботи підприємства та працівників, на яких можна покласти додаткові обов’язки, отримує від цих працівників згоду, як правило, у фо...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search