Звільнення працівника, який виконує обов’язки тимчасово відсутнього працівника: чи видавати наказ про увільнення від виконання цих обов’язків

Інші кадрові процедури
11 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати

ПРОБЛЕМА

На бухгалтера за його згодою було покладено тимчасове виконання обов’язків касира без увільнення від своєї основної роботи на час відпустки іншого працівника для догляду за дитиною. Через деякий час бухгалтер вирішила звільнитися. Чи потрібно в такій ситуації окрім наказу про звільнення бухгалтера видавати ще й наказ про увільнення його від виконання обов’язків касира? А чи потрібно було б увільняти бухгалтера від обов’язків касира і призупиняти відповідну доплату на час щорічної (або будь-якої іншої) відпустки, адже під час відпустки бухгалтер би не виконувала обов’язки касира, то за що ж доплачувати?

РІШЕННЯ

Виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника без увільнення від своєї основної роботи є виконанням на тому ж підприємстві, в установі, організації (далі — організація) поряд зі своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, обов’язків тимчасово відсутнього працівника (частина перша ст. 105 КЗпП ).

Таким чином, покласти виконання обов’язків тимчасово ві...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search