Чи обов’язково під час прийняття на роботу подавати свідоцтво про загальнообов’язкове державне соціальне страхування

Усі оновлення
2 червня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ

Ні. Попри те, що формально обов’язок подавати свідоцтво не скасований, із 2015 року Пенсійний фонд не виготовляє і не видає свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Наявність таких свідоцтв ПФУ не перевіряє.

Роботодавця не притягнуть до відповідальності за те, що він не зажадав від кандидата на посаду свідоцтво про загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Свідоцтво про загальнообов'язкове державне соціальне страхування часто називають страховим свідоцтвом.

Закон України «Основи законодавства України про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 14.01.1998 № 16/98-ВР і донині скеровує: «Особи, які підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню, одержують свідоцтво про загальнообов’язкове державне соціальне страхування, яке є єдиним для всіх видів страхування та документом суворої звітності» (ст. 8).

Дотепер залишається чинною постанова КМУ «Про затвердження Порядку видачі та зразка свідоцтва про загальнообов’язкове д...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search