Цю роботу виконує відділ кадрів.
Архів інформує керівника підприємства, начальників структурних підрозділів, керівників інших установ про наявність потрібних документів на підставі запитів або в ініціативному порядку — у формі інформаційних листів або довідок. Запити, що надходять до архіву, поділяють на тематичні й соціально-правові запити (п. 2 гл. 3, п. 1-3 гл. 4 розд. ХІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5; далі — Правила № 1000/5).
Інформацію соціально-правового характеру за запитами громадян і установ надають у формі архівної довідки, архівної копії або архівного витягу. Запити соціально-правового характеру виконують за документами архіву.
Справи постійного і тривалого (понад 10 років) зберігання, з кадрових питань (особового складу) через два роки після завершення їх ведення в діловодстві передаю...