Чи можна доручити інспектору з кадрів готувати накази з касової дисципліни

Усі оновлення
20 червня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олена Саврова
експерт із трудового законодавства

Ні. Готувати проекти розпорядчих документів та локальних нормативних актів з організації бухгалтерського обліку — це компетенція бухгалтерської служби. Така вимога передбачена кваліфікаційними характеристиками головного бухгалтера і бухгалтерів у Випуску 1 ДКХП.

Відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та фіксування фактів усіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого строку, але не менше трьох років, несе власник (власники) або уповноважений орган (посадова особа), який керує підприємством, відповідно до законодавства та установчих документів (ч. 3 ст. 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV; далі — Закон № 996).

Це не означає, що директор має власноруч здійснювати всі бухгалтерські процедури. Для забезпечення бухгалтерського обліку підприємство самостійно обирає форми його організації:

  • введення до штату підприємства посади б...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search