1. Якщо ви не знайдете в базі даних експертно-правової системи «Експертус Кадри» опису робочої ситуації, яка аналогічна вашій, то можете надіслати звернення до нашої експертної підтримки за допомогою синьої кнопки «Онлайн-помічник», що розміщена в правому нижньому куті сторінки.

2. Для того щоб надіслати своє звернення в чаті, упишіть його в порожньому рядку й відправте за допомогою значка, позначеного на скріні нижче.

Під час непередбачених технічних пауз консультанти можуть готувати вашу робочу ситуацію до публікування довше
3. Якщо стикнетеся з технічною проблемою, звертайтеся до служби техпідтримки через розділ «Техпідтримка».

4. Пересилайте скріни, що ілюструють різноманітні техпроблеми, які складно описати словами. Для цього натискайте на зображення стрілки в Онлайн-помічнику. Однак зауважте, що відповідно до Правил роботи експертної підтримки, ми не аналізуємо робочі документи, заповнені форми звітності.

5. Додати до бази даних складну робочу ситуацію ви можете одразу в розділі «Письмово». Для цього:
- перейдіть у розділ «Письмово» у віджеті Онлайн-помічника;
- натисніть на кнопку «Додати робочу ситуацію» і введіть текст;
- укажіть номер, на який за потреби зможе зателефонувати експерт;
- натисніть «Надіслати».


6. Якщо ви побачите червоні цифри на віджеті Онлайн-помічника, це означає, що ви маєте непрочитані повідомлення від наших працівників.

7. Якщо захочете переглянути робочі ситуації, якими ви поповнювали базу даних, то можете прогорнути стрічку онлайн-чату.
8. Для того щоб оцінити роботу над поповненням бази даних за шкалою від 1 до 5, натисніть на зірочки в кінці онлайн-чату чи спілкування в розділі «Письмово».

9. Якщо хочете подякувати нам за роботу, уточнити щось про опубліковану робочу ситуацію чи залишити зауваження, то можете це зробити в розділі «Письмово» за допомогою кнопки «Додати коментар».

10. Якщо хочете скачати переписку з експертом онлайн-помічника в розділах «Онлайн» чи «Письмово», клікніть на стрілочку.

11. Онлай-помічник і письмова відповідь мають пошуковий рядок. Н...