Ні, сторінки особової справи працівника, як і самі документи, не нумеруйте.
Поки працівник працює, долучайте документи до особової справи в порядку їх надходження, фіксуйте додавання у внутрішньому описі. Коли працівник звільниться, сформуйте зведену особову справу із особових справ працівників, звільнених в одному році. Аркуші зведеної особової справи підлягають нумерації.
Якщо нумерувати сторінки особової справи на етапі поточного діловодства, ця нумерація не збігатиметься з нумерацією сторінок зведеної особової справи. Це заважатимете інформаційно-довідковій роботі.1
Як нумерувати аркуші зведеної особової справи, визначає глава 2 розділу VI Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5). Нумерація — один із етапів оформлення справ під час їх заведення в діловодстві та під час підготуван...