Добір посад у сфері комплаєнс

Усі оновлення
25 лютого 2025 року
|
1 хвилину Читати

Комплаєнс-контроль — перевірка на відповідність і дотримання правил бізнесу. Цю функцію покладають на спеціальних працівників або підрозділи на підприємстві. Як не помилитися в доборі посад працівників, що стоять на захисті інтересів компанії

user icon
Юрій Юров
експерт із професійної класифікації, Вінниця

Комплаєнс — це ефективний інструмент, щоб мінімізувати ризики. Для чого запроваджувати комплаєнс-систему на підприємстві та як добирати фахівців — далі.

Розшифрування терміна

Термін «комплаєнс» (від англ. compliance — відповідність; походить від дієслова to comply — виконувати) тлумачні словники трактують як «дію відповідно до запиту або вказівки; послух» (англ. compliance is an action in accordance with a request or command, obedience). Під «комплаєнсом» розуміємо відповідність певним зовнішнім або внутрішнім вимогам чи нормам.

Комплаєнс — це певні заходи в компанії, які не дають змоги її працівникам порушити закон чи корпоративну етику. Це система заходів управління та контролю в компанії, спрямована попередити та подолати ризики недотримання вимог законодавства, правил, стандартів і рекомендацій, зокрема органів контролю.

Коли йдеться про комплаєнс, відповідність зазвичай стосується аспектів:

  • дотримання належних стандартів поведінки на ринку;
  • управління конфліктами інтересів;
  • справ...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search