Дрес-код — один з інструментів корпоративної культури, покликаний налаштовувати на роботу й дисциплінувати працівників. Адже якщо людина додержує норм в одязі, вона дотримуватиметься й інших правил.
Дрес-код насамперед орієнтований на споживачів, а не на працівників. Зовнішній вигляд працівників — візитівка підприємства. Він має викликати у клієнтів і партнерів відчуття надійності, засвідчувати, що їх цінують, поважають і розуміють. На цьому тлі формуватиметься зворотний зв’язок — лояльне ставлення клієнтів і партнерів до підприємства.
Які ж правила щодо ділового одягу побутують? У діловому стилі вирізняють два напрями:
- формальний (Business Professional);
 - неформальний (Business Casual*).
 
* Casual — англ. неформальний, неофіційний, вільний (про стиль одягу).
Базові принципи ділового стилю
У таблиці наочно представлено вимоги до кожного із підвидів ділового стилю.
| 
 Предмети гардероба, аксесуари, елементи візажу  | 
 Рекомендовано(+)/ Не рекомендовано (-)  | 
 Діловий стиль  | |||
| 
 Формальний...  | |||||