Дрес-код — один з інструментів корпоративної культури, покликаний налаштовувати на роботу й дисциплінувати працівників. Адже якщо людина додержує норм в одязі, вона дотримуватиметься й інших правил.
Дрес-код насамперед орієнтований на споживачів, а не на працівників. Зовнішній вигляд працівників — візитівка підприємства. Він має викликати у клієнтів і партнерів відчуття надійності, засвідчувати, що їх цінують, поважають і розуміють. На цьому тлі формуватиметься зворотний зв’язок — лояльне ставлення клієнтів і партнерів до підприємства.
Які ж правила щодо ділового одягу побутують? У діловому стилі вирізняють два напрями:
- формальний (Business Professional);
- неформальний (Business Casual*).
* Casual — англ. неформальний, неофіційний, вільний (про стиль одягу).
Базові принципи ділового стилю
У таблиці наочно представлено вимоги до кожного із підвидів ділового стилю.
Предмети гардероба, аксесуари, елементи візажу |
Рекомендовано(+)/ Не рекомендовано (-) |
Діловий стиль | |||
Формальний... |