ПРОБЛЕМА
Організація працює за п’ятиденним робочим тижнем з двома вихідними днями. У структурі організації є сервісний центр, який здійснює гарантійне, постгарантійне обслуговування та ремонт побутової техніки й електроніки. Клієнти невдоволені тим, що не можуть звернутися до сервісного центру у суботу. Чи можна для працівників сервісного центру запровадити шестиденний робочий тиждень, а для решти працівників графік роботи залишити незмінним?
РІШЕННЯ
Стаття 52 КЗпП визначає, що за загальним правилом працівникам установлюється п’ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями, а на підприємствах, в установах, організаціях (далі — організація), де за характером виробництва та умовами роботи запровадження п’ятиденного робочого тижня є недоцільним, встановлюється шестиденний робочий тиждень з одним вихідним днем.
Отже, більшість структурних підрозділів може працювати за п’ятиденним робочим тижнем, а окремі структурні підрозділи — за шестиденним робочим тижнем.
При цьому тривалість щоденн...