Етикет ділового листування

Персональне і професійне зростання
23 серпня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Поради фахівця з етикету підкажуть, як писати колегам, підлеглим та клієнтам онлайн, щоб вони не ігнорували ваші звернення

ТП
Тетяна Петренко
експерт із бізнес-етикету

Месенджерами часто користуються у діловому середовищі, коли йдеться про швидкі й не дуже офіційні комунікації. На відміну від електронної пошти, спілкування вайбером, ватсапом, телеграмом або скайпом менш формальне. Цими програмами зазвичай користуються, щоб оперативно розв’язати робочі питання.

Через віддаленну роботу месенджери та електронну пошту довелося опанувати навіть тим кадровикам, які раніше обходилися без них. Як налагодити онлайн-відносини у відділі та не пересваритися при цьому з адресатом далі.

Сім правил ділового спілкування у месенджерах

Іноді ваші послання у месенджері можуть здатися співрозмовникові недоречними або дратівливими. Уникнути незручних ситуацій допоможуть правила цифрового етикету.

рвані речення

Ділове листування має бути лаконічним і зрозумілим. Що менше вживатимете фраз, які не несуть смислового навантаження, то ліпше. Особливо якщо відправляєте їх окремими рваними повідомленнями: «Привіт усім!», «Як пройшли вихідні?», «Сподіваюся, готові розпочати р...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search