Месенджерами часто користуються у діловому середовищі, коли йдеться про швидкі й не дуже офіційні комунікації. На відміну від електронної пошти, спілкування вайбером, ватсапом, телеграмом або скайпом менш формальне. Цими програмами зазвичай користуються, щоб оперативно розв’язати робочі питання.
Через віддаленну роботу месенджери та електронну пошту довелося опанувати навіть тим кадровикам, які раніше обходилися без них. Як налагодити онлайн-відносини у відділі та не пересваритися при цьому з адресатом — далі.
Сім правил ділового спілкування у месенджерах
Іноді ваші послання у месенджері можуть здатися співрозмовникові недоречними або дратівливими. Уникнути незручних ситуацій допоможуть правила цифрового етикету.
— рвані речення
Ділове листування має бути лаконічним і зрозумілим. Що менше вживатимете фраз, які не несуть смислового навантаження, то ліпше. Особливо якщо відправляєте їх окремими рваними повідомленнями: «Привіт усім!», «Як пройшли вихідні?», «Сподіваюся, готові розпочати р...