Фінансовий успіх підприємства залежить не тільки від продажів, надання послуг та інших бізнес-операцій, а й від їхньої ефективної реалізації. Саме маркетолог чи команда, яка займається розвитком маркетингу, здатні якісно примножити або звести нанівець прибутки підприємства через невдалі маркетингові стратегії. Консультація підкаже, які назви посад доречно використовувати та які обов’язки можна покласти на працівників.
Скористайтеся навігатором «Добір посад для маркетологів»
Номенклатура посад
Національний класифікатор України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затверджений наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327 (КП), містить низку професійних назв робіт керівників, професіоналів у сфері маркетингу, а також фахівців, які виконують маркетингові завдання. Вони вміщені до різних угруповань КП.
Професійна назва роботи |
Код КП |
Угруповання |
Випуск ДКХП, |
1233 |
Керівник підрозділі... |