Добір посад для маркетологів

Кадрові документи
28 серпня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Доберіть посади в сфері маркетингу, визначте завдання та обов’язки працівників

user icon
Юрій Юров
експерт із професійної класифікації, Вінниця

Фінансовий успіх підприємства залежить не тільки від продажів, надання послуг та інших бізнес-операцій, а й від їхньої ефективної реалізації. Саме маркетолог чи команда, яка займається розвитком маркетингу, здатні якісно примножити або звести нанівець прибутки підприємства через невдалі маркетингові стратегії. Консультація підкаже, які назви посад доречно використовувати та які обов’язки можна покласти на працівників.

Зверніть увагу

Номенклатура посад

Національний класифікатор України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затверджений наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327 (КП), містить низку професійних назв робіт керівників, професіоналів у сфері маркетингу, а також фахівців, які виконують маркетингові завдання. Вони вміщені до різних угруповань КП.

Професійна назва роботи

Код КП

Угруповання

Випуск ДКХП,
де міститься кваліфікаційна характеристика

Директор з маркетингу

1233

Керівник підрозділі...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search