Які завдання та обов’язки менеджера з маркетингу

Усі оновлення
28 серпня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Юрій Юров
експерт із професійної класифікації, Вінниця

Національний класифікатор України ДК003:2010 «Класифікатор професій», затверджений наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327 (КП), передбачає професійну назву роботи «менеджер (управитель) з маркетингу» з кодом КП 1475.4.

Кваліфікаційної характеристики професії «менеджер з маркетингу» не розроблено. Проте кваліфікаційна характеристика професії «менеджер зі збуту», уміщена до Випуску 1 ДКХП, аналогічна до професії «менеджер з маркетингу». Розробники планували внести зміни й доповнення до КП і Випуску 1 ДКХП. Так, мали намір інтерпретувати обов’язки менеджера зі збуту:

  • організація маркетингових досліджень з вивчення споживчого ринку і його перспектив;
  • розширення господарських зв’язків зі споживачами продукції/товарів, організація аналізу попиту покупців, ступеня задоволення потреб вимог і запитів споживачів на продукцію/товари, що пропонуються;
  • аналіз рівня конкурентоспроможності продукції на ринку шляхом вивчення й оцінювання потреб споживачів, моніторинг продукції/товарів конку...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search