Національний класифікатор України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затверджений наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327 (КП), містить професійну назву роботи «консультант з маркетингу». Код КП — 2419.2. Професія належить до угруповання «Професіонали у сфері маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності».
Кваліфікаційну характеристику для консультанта з маркетингу не розробили.
Типові завдання та обов’язки консультанта з маркетингу:
- консультує щодо варіантів маркетингових стратегій, методів, способів і систематизації інформації;
- моніторить тенденції, напрями розвитку в певному сегменті ринку товарів (послуг), проводить статистичні дослідження чинників впливу;
- консультує фізичних та юридичних осіб із поточних маркетингових програм підприємства;
- визначає слабкі та сильні сторони, ефективність маркетингових програм потенційних конкурентів, готує інформаційно-аналітичні дані;
- супроводжує та к...