Які завдання та обов’язки консультанта з маркетингу

Усі оновлення
28 серпня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Юрій Юров
експерт із професійної класифікації, Вінниця

Національний класифікатор України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затверджений наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327 (КП), містить професійну назву роботи «консультант з маркетингу». Код КП — 2419.2. Професія належить до угруповання «Професіонали у сфері маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності».

Кваліфікаційну характеристику для консультанта з маркетингу не розробили.

Типові завдання та обов’язки консультанта з маркетингу:

  • консультує щодо варіантів маркетингових стратегій, методів, способів і систематизації інформації;
  • моніторить тенденції, напрями розвитку в певному сегменті ринку товарів (послуг), проводить статистичні дослідження чинників впливу;
  • консультує фізичних та юридичних осіб із поточних маркетингових програм підприємства;
  • визначає слабкі та сильні сторони, ефективність маркетингових програм потенційних конкурентів, готує інформаційно-аналітичні дані;
  • супроводжує та к...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search