Коли ви спілкуєтеся з кимось і вкладаєте в розмову свій ресурс, а натомість нічого не отримуєте, таке спілкування спустошує, воно неефективне й неконструктивне. Щоб бути ефективними у взаємодії, треба приділити увагу собі й своїм умінням вибудовувати діалог.
Людина має кілька способів взаємодії:
- вербальне спілкування — за допомогою мовлення;
- невербальне — за допомогою міміки, жестів, поз і тембру голосу.
На перший погляд, може здатися, що слова передають більшу частину інформації. Однак це не так. Невербальні сигнали можуть виразити справжній стан людини набагато промовистіше, ніж слова. Очі не можуть збрехати, тоді як слова з легкістю.
Іноді взаємодія з людьми може призвести до конфліктних ситуацій і це трапляється саме тоді, коли ви застосовуєте неефективні техніки у спілкуванні:
- накази, команди;
- погрози;
- висміювання;
- випитування;
- злі жарти, іронію;
- догани, звинувачення;
- повчання;
- припущення, інтерпретації.
Дізнайтеся, яких простих правил дотримати, щоб с...