5 елементів, як побудувати механізм довіри в колективі, якщо працюєте дистанційно

Персональне і професійне зростання
3 жовтня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Налагодьте комунікацію з колективом, що працює дистанційно. Станьте ефективним лідером

user icon
Зоя Чечуліна
експертка з комплаєнс, закупівель та управління ризиками

Основою успішної, ефективної команди, найперше, є довіра. Без неї не буде ані довготривалих досягнень, ані розвитку команди та зростання професіоналів. Тому експерт визначив механізм довіри — Trust gear (рис.). Він має елементи-шестерні. Якщо хоча б один із них не працює, весь механізм збивається. Мастило для злагодженої роботи елементів механізму довіри — комунікація. Вона набуває особливої ваги, коли співпраця дистанційна. Розглянемо всі елементи механізму довіри.

Перший елемент. Team — команда

Мета — створити безпечне оточення, де члени команди довірятимуть одне одному.

Хто ці люди. Пізнайте ліпше вашу команду: хто ці люди, чим вони цікавляться, які в них цінності, що їх надихає.

Хто ви. Нехай команда дізнається про вас: хто ви, чим ви дихаєте, що вас надихає, що дратує, що рухає вперед. І розповідати про це треба постійно. Наприклад, зі своєю командою кожен із тижневих зідзвонів починайте з check-in — обговорюйте якусь особистісну тему: спорт, родина, хобі тощо.

Чого ми всі очі...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search