Складна телефонна розмова — як вести та завершити

Персональне і професійне зростання
5 жовтня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Поліпшіть комунікацію з колегами. Дізнайтеся, як вести розмову та завершити її, якщо співрозмовник надокучливий, роздратований або нетерплячий

user icon
Тетяна Гурковська
старший науковий співробітник Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, психолог-консультант, Київ

Кадровики постійно спілкуються з працівниками та колегами, зокрема й телефоном. Проте не завжди телефонні розмови приємні та конструктивні. Іноді телефонують роздратовані працівники, бо вважають, що в їхніх документах допустили помилку. Ще бувають дзвінки від нетерплячих, які дуже хочуть у відпустку. І з усіма потрібно розмовляти та дійти згоди. Основні правила, яких слід дотримувати під час телефонної розмови, знайдете в пам’ятці. А підказки, як спілкуватися зі «складними» співрозмовниками, — далі в консультації.

Якщо співрозмовник надокучливий

...

Такий співрозмовник хоче знати все й одразу. Він багато й безладно говорить, повторює сказане, хаотично змінює теми.

Якщо надокучливий співрозмовник постійно телефонує і запитує те саме, делікатно нагадайте йому, що ви вже це обговорювали. Для того щоб допомогти співрозмовнику зосередитися на розмові, частіше називайте його на ім’я.

Не грубіяньте надокучливим у відповідь. Ви повторюєте ту чи ту інформацію всоте, а для нього вона нова.

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search