Кадровики постійно спілкуються з працівниками та колегами, зокрема й телефоном. Проте не завжди телефонні розмови приємні та конструктивні. Іноді телефонують роздратовані працівники, бо вважають, що в їхніх документах допустили помилку. Ще бувають дзвінки від нетерплячих, які дуже хочуть у відпустку. І з усіма потрібно розмовляти та дійти згоди. Основні правила, яких слід дотримувати під час телефонної розмови, знайдете в пам’ятці. А підказки, як спілкуватися зі «складними» співрозмовниками, — далі в консультації.
Якщо співрозмовник надокучливий
Такий співрозмовник хоче знати все й одразу. Він багато й безладно говорить, повторює сказане, хаотично змінює теми. Якщо надокучливий співрозмовник постійно телефонує і запитує те саме, делікатно нагадайте йому, що ви вже це обговорювали. Для того щоб допомогти співрозмовнику зосередитися на розмові, частіше називайте його на ім’я. Не грубіяньте надокучливим у відповідь. Ви повторюєте ту чи ту інформацію всоте, а для нього вона нова. |