Ні.
Особову справу ведуть на кожного державного службовця (ч. 1 ст. 37 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII; далі — Закон № 889; держслужбовець). До особової справи долучають, зокрема, копію паспорта держслужбовця (п. 2 розд. ІІ Порядку ведення та зберігання особових справ державних службовців, затвердженого наказом НАДС від 22.03.2016 № 64). Витяг з державного реєстру про реєстрацію місця проживання не є частиною паспорта у вигляді картки.
На держслужбовців поширюється дія норм законодавства про працю у частині відносин, не врегульованих Законом № 889 (ч. 3 ст. 5 Закону № 889).
Під час укладення трудового договору заборонено вимагати від осіб, які поступають на роботу, відомості про реєстрацію місця проживання чи перебування (ст. 25 КЗпП)
Із консультації «Особові справи державних службовців: ведемо правильно»