Як вносити зміни і виправлення в трудові книжки

Кадрові документи
27 лютого 2024 року
|
1 хвилину Читати

Перевірте записи у трудових книжках працівників, за настановами внесіть зміни або виправлення на титульній сторінці трудової книжки, до розділів про роботу, нагородження та заохочення

user icon
Ірина Житкова
продуктовий директор Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ
user icon
Ольга Догадіна
керівник експертної групи Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

Із 10 червня 2021 року триває п’ятирічний період переходу на електронні трудові. За цей час усі роботодавці мають передати сканкопії трудових книжок працівників на вебпортал ПФУ. Тож проведіть аудит трудових книжок та перевірте, чи правильно внесли записи в них, щоб у ПФУ не виникало запитань.

Коли вирішуємо, як коректно виправити запис у трудовій, звертаємося до норм Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юст, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58 (далі — Інструкція № 58).

Перегляньте вебінар «Як вносити записи в трудові книжки та виправляти помилки в записах» >>

Титульна сторінка

Зміну записів на першій/титульній сторінці трудової книжки про прізвище, ім’я, по батькові й дату народження виконує власник підприємства або уповноважений ним орган за останнім місцем роботи. Уносьте зміну на підставі:

  • паспорта;
  • свідоцтва про народження;
  • свідоцтва про шлюб, про розірвання шлюбу;
  • свідоцтва про зміну прізвища, ім’я та по батькові тощо.

У ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search