Із 10 червня 2021 року триває п’ятирічний період переходу на електронні трудові. За цей час усі роботодавці мають передати сканкопії трудових книжок працівників на вебпортал ПФУ. Тож проведіть аудит трудових книжок та перевірте, чи правильно внесли записи в них, щоб у ПФУ не виникало запитань.
Коли вирішуємо, як коректно виправити запис у трудовій, звертаємося до норм Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юст, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58 (далі — Інструкція № 58).
Перегляньте вебінар «Як вносити записи в трудові книжки та виправляти помилки в записах» >>
Титульна сторінка
Зміну записів на першій/титульній сторінці трудової книжки про прізвище, ім’я, по батькові й дату народження виконує власник підприємства або уповноважений ним орган за останнім місцем роботи. Уносьте зміну на підставі:
- паспорта;
- свідоцтва про народження;
- свідоцтва про шлюб, про розірвання шлюбу;
- свідоцтва про зміну прізвища, ім’я та по батькові тощо.
У ...