Як «продати» вакансію і зняти заперечення претендентів

Управління персоналом
14 березня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Покрокова інструкція для хедхантера, як довідатися про справжні мотиви відмови та закрити заперечення так, щоб претендент зрозумів, що проблему розв’язали; що відповісти, якщо претендента не влаштовує зарплата і навіщо аналізувати популярні заперечення. На допомогу — зразки діалогів

user icon
Редакція системи «Експертус Кадри»
Цифрове видавництво Експертус

Ваше підприємство потребує талантів? Вам потрібні фахівці, які працюють у конкурентів? Хочете переманити їх, але отримуєте відмову? Тоді ця консультація саме для вас.

Для того щоб знайти фахівця в команду, опануйте навички пошуку і переговорів. Недарма рекрутерів називають «мисливцями за головами» (англ. headhunter).

Хедхантер працює не з тими кандидатами, які самі надсилають резюме на вакансії, а з тими, хто задоволений своїм місцем, хто не шукає роботу, — з «пасивними» кандидатами.

Щоб не отримувати відмов, знімати заперечення незговірливих претендентів, вдавайтеся до хитрощів sales-менеджерів. Перед тим як телефонувати претенденту, продумайте його відповіді заздалегідь. У цьому зарадить скрипт.

Пропонований алгоритм допоможе переконати потрібного кандидата і створити позитивний HR-бренд.

Уважно слухайте причини відмови

Навіть фраза «Нізащо не буду працювати на вашому підприємстві» — не вирок, а привід продовжити діалог. Пропишіть у скрипті дзвінка реакцію на негативну відповідь на ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search