Накази набувають юридичної сили після їх реєстрації. Реєструєте за правилами — завжди матимете докази щодо часу і змісту виданих наказів, коли доведеться відстоювати позицію у судовому спорі з працівником.
Правила реєстрації наказів
Якщо на підприємстві впровадили автоматизовану систему діловодства, реєструйте накази в автоматизованій системі.
Якщо автоматизованої системи немає, реєструйте накази в паперових журналах реєстрації.
Проставляйте на наказі номер за журналом чи реєстром з автоматизованої системи та додавайте до нього літерний індекс (п. 1 гл. 3 розд. ІІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5).
Реєстрація фіксує, що документ створили.
Реєстрацію наказів ведіть у межах діловодного року, починаючи з № 1. На початку нового року оформлюйте новий журнал або ухваліть рішення пр...