Як вести журнали реєстрації наказів

Кадрові документи
18 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Оформте обов’язкові журнали реєстрації кадрових наказів і внесіть до них записи, визначте індекси для кадрових наказів, виправте помилки, якщо припустилися їх при реєстрації

user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ
user icon
Юлія Видиборець
аналітик Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, юрист із трудового права, сертифікований експерт із військового обліку, Київ

Накази набувають юридичної сили після їх реєстрації. Реєструєте за правилами — завжди матимете докази щодо часу і змісту виданих наказів, коли доведеться відстоювати позицію у судовому спорі з працівником.

Правила реєстрації наказів

Якщо на підприємстві впровадили автоматизовану систему діловодства, реєструйте накази в автоматизованій системі.

Якщо автоматизованої системи немає, реєструйте накази в паперових журналах реєстрації.

Проставляйте на наказі номер за журналом чи реєстром з автоматизованої системи та додавайте до нього літерний індекс (п. 1 гл. 3 розд. ІІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5).

Реєстрація фіксує, що документ створили.

Реєстрацію наказів ведіть у межах діловодного року, починаючи з № 1. На початку нового року оформлюйте новий журнал або ухваліть рішення пр...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search