8 помилок, які зіпсують діловий лист

Персональне і професійне зростання
17 квітня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Катерина Жученя
журналіст онлайн-журналу Happy Monday

Діловому листуванню притаманний офіційно-діловий стиль, тож такі листи мають бути лаконічними, структурованими, грамотними. Водночас у діловому листуванні, як і у звичайному спілкуванні, є місце емоціям, першому враженню, точкам дотику. Тому вони мають бути й людяними. У цих критеріях люди часто припускаються помилок. Яких саме та як їх уникнути, розберемося на прикладах.

1. Кейс
Актуально

Не надавати значення темі листа

У діловому листуванні тема листа — це ваш перший контакт з людиною. Від того, наскільки зрозумілою і грамотною буде тема, залежить те, наскільки швидко вам дадуть відповідь і чи дадуть взагалі.

Типові прояви цієї помилки:

  • відправляти повідомлення без теми;
  • припускатися в ній граматичних, орфографічних помилок;
  • писати в цьому полі те, що не стосується суті листа;
  • робити тему занадто довгою;
  • писати що-небудь, як-от «Терміново!!!», «Важливо!!!», «Швидко прочитай! Терміново! Важливо!».
Рішення
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search