Діловому листуванню притаманний офіційно-діловий стиль, тож такі листи мають бути лаконічними, структурованими, грамотними. Водночас у діловому листуванні, як і у звичайному спілкуванні, є місце емоціям, першому враженню, точкам дотику. Тому вони мають бути й людяними. У цих критеріях люди часто припускаються помилок. Яких саме та як їх уникнути, розберемося на прикладах.
Актуально
Не надавати значення темі листа
У діловому листуванні тема листа — це ваш перший контакт з людиною. Від того, наскільки зрозумілою і грамотною буде тема, залежить те, наскільки швидко вам дадуть відповідь і чи дадуть взагалі.
Типові прояви цієї помилки:
- відправляти повідомлення без теми;
 - припускатися в ній граматичних, орфографічних помилок;
 - писати в цьому полі те, що не стосується суті листа;
 - робити тему занадто довгою;
 - писати що-небудь, як-от «Терміново!!!», «Важливо!!!», «Швидко прочитай! Терміново! Важливо!».