Як оформлювати витяги з документів

Кадрові документи
21 травня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Керуйтеся базовими правилами та зразками, щоб виготовити витяг із документа

user icon
Ірина Матійко
експерт із трудового законодавства Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

Витяг — це засвідчена копія частини тексту службового документа. На підприємствах часто доводиться готувати витяги з різних видів наказів, протоколів, штатного розпису, трудової книжки, табеля тощо. На допомогу — консультація.

Базові правила

Із будь-якого службового документа можна оформити витяг. Як це зробити, регламентують Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5).

Витяг готують на загальному бланку підприємства формату А4 або А5 — залежно від обсягу інформації, з відтворенням обов’язкових реквізитів згідно з ДСТУ 4163:2020.

Основні вимоги, щоб оформити витяг з будь-якого службового документа:

  • у назві виду документа зазначте: «Витяг з наказу», «Витяг з протоколу» тощо;
  • відтворіть повністю вступну частину службового документа, якщо вона є;
  • з основної частини тексту документа в...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search