Обладнання відділу кадрів: ураховуємо вимоги у сфері захисту персональних даних

Кадрові документи
19 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ

ПРОБЛЕМА

Яким чином визначаються вимоги до обладнання відділу кадрів? Чи є нормативні акти з цього приводу?

РІШЕННЯ

Обладнання відділу кадрів добирається таким чином, аби забезпечити виконання завдань і обов’язків кадрової служби. Водночас, оскільки у поточному діловодстві відділу кадрів зберігається чимало документів, які містять персональні дані працівників (особові картки, особові справи, трудові книжки тощо), при визначенні необхідного обладнання кадрової служби має бути дотримано і вимог законодавства у сфері захисту персональних даних.

Організація праці відділу кадрів

Певні настанови щодо організації праці у кадровій службі знаходимо у розділі «Організація праці» Міжгалузевих нормативів чисельності працівників, зайнятих добором, розстановкою, підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) та обліком кадрів, затверджених наказом Мінпраці від 18.12.2003 № 341 .

Так, діяльність працівників, зайнятих добором, розстановкою, підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) та обліком кадрів ре...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search