Як діяти кадровику, якщо документи ліквідованого попередника не передано в архів

Кадрові документи
20 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

ПРОБЛЕМА

Під час аудиту виявили оригінали кадрових документів (накази, особові справи) із фондів підприємств-попередників. Їх ліквідували у 2012-2014 роках, але не передали до архіву кадрові документи. Чим це загрожує особам, які на той час обіймали посади директорів, і що робити зі знайденими документами?

РІШЕННЯ

Винним особам загрожує адміністративна відповідальність. Повідомте про непередані справи архівну установу, у зоні комплектування якої виявлено документи.

Передавання справ — обов’язковий етап процедури ліквідації підприємства, установи, організації (далі — підприємство). Для державної реєстрації ліквідації юридичної особи подають довідку архівної установи про прийняття документів, що підлягають довгостроковому зберіганню (ч. 12 ст. 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV). З-поміж них — соціально значущі документи, що підтверджують стаж працівників, рівень зарплати, — накази про п...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search