Як скласти описи справ кадрової служби при передаванні документів до архіву

Кадрові документи
20 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Складання описів справ — завершальний етап роботи з документами у поточному діловодстві. Кожен опис справ є одночасно і обліковим документом, і довідником щодо змісту документів, долучених до справ. Саме за описами справ документи кадрової служби передаються до архіву підприємства, установи, організації (далі — організація).

У кадровій службі організації за встановленими формами складають описи справ тривалого зберігання та з кадрових питань (особового складу).

Якщо організація віднесена до джерел формування Національного архівного фонду (НАФ) і згідно з рішеннями експертно-перевірних комісій державних архівів (центральних, Державного архіву в Автономній Республіці Крим, областей, міст Києва або Севастополя) включена до списку комплектування відповідного архіву, тобто передає документи на постійне зберігання, в організації складають опис ще одного виду — опис справ постійного зберігання.

Форми описів справ (Опис справ кадрової служби) визначені Правилами організації діловодства та архі...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації