Як скласти описи справ кадрової служби при передаванні документів до архіву

Кадрові документи
20 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Складання описів справ — завершальний етап роботи з документами у поточному діловодстві. Кожен опис справ є одночасно і обліковим документом, і довідником щодо змісту документів, долучених до справ. Саме за описами справ документи кадрової служби передаються до архіву підприємства, установи, організації (далі — організація).

У кадровій службі організації за встановленими формами складають описи справ тривалого зберігання та з кадрових питань (особового складу).

Якщо організація віднесена до джерел формування Національного архівного фонду (НАФ) і згідно з рішеннями експертно-перевірних комісій державних архівів (центральних, Державного архіву в Автономній Республіці Крим, областей, міст Києва або Севастополя) включена до списку комплектування відповідного архіву, тобто передає документи на постійне зберігання, в організації складають опис ще одного виду — опис справ постійного зберігання.

Форми описів справ (Опис справ кадрової служби) визначені Правилами організації діловодства та архі...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search