Відповідальність за збереження кадрових документів покладається на керівника кадрової служби. У разі тимчасової відсутності, звільнення або переведення на іншу посаду керівника кадрової служби (за відсутності окремої служби — особи, відповідальної за ведення кадрової роботи і кадрового діловодства) справи служби мають бути передані іншій посадовій особі. Хоча процедура передавання справ не врегульована нормативно-правовими актами, на практиці склалися певні правила її проведення.
У разі звільнення або переведення на іншу посаду керівника кадрової служби, як правило, створюється комісія для проведення процедури передавання-приймання справ і документів. У разі тимчасової відсутності керівника служби, зокрема, у зв’язку з відпусткою, передання справ не потребує створення комісії, а проводиться за участі особи, яка передає справи, й особи, яка справи приймає
Крок 1. Готуємо наказ про приймання-передавання справ і документів
Відпустку керівника кадрової служби оформ...