У які документи внести зміни після реорганізації підприємства чи філії

Кадрові документи
20 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Потапова
провідний консультант Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, експерт з трудового законодавства, Київ

У ході реорганізації може змінюватися власник підприємства, установи, організації (далі — організація), організаційна структура і функції, назва організації та структурних підрозділів, вимоги до професійних і ділових якостей працівників, назви посад і зміст трудових функцій, кількісний та якісний склад персоналу тощо.

Зміна назви підприємства

Зміна назви організації і форми власності зазначається в організаційних документах, у документах, що регламентують процеси управління персоналом (штатному розписі, посадових інструкціях, правилах тощо), та облікових документах працівників.

Записи про зміну назви організації вносяться до трудових книжок працівників відповідно до пункту 2.15 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників , затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту України від 29.07.1993 № 58. Також відповідні зміни потрібно внести до особових карток працівників (типова форма П-2): закреслити попередню назву, поруч (або зверху) зазначити нову повну назву орга...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search