ПРОБЛЕМА
Яким чином формувати у справи документи, пов’язані зі спеціальною перевіркою при прийнятті на державну службу? Які заголовки передбачити у номенклатурі справ кадрової служби органу державної влади чи місцевого самоврядування? Які строки зберігання встановити? За новим Переліком типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, підходящих статей ми не знайшли.
РІШЕННЯ
Відповідно до Порядку організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого Указом Президента України від 25.01.2012 № 33/2012 (далі — Порядок № 33/2012), основними документами, що створюються під час проведення спеціальної перевірки відомостей, є згода претендента на проведення спеціальної перевірки відомостей про особу, запит на проведенн...