7 прийомів, як спілкуватися з босом, щоб він відчув вашу цінність

Персональне і професійне зростання
18 жовтня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Дізнайтеся, чому в спілкуванні з шефом ліпше бути проактивним, а не просто реагувати на запити; як подавати ідеї з погляду керівника; чим «ми-підхід» зарадить у розмові з начальником та як коротке «ні» підвищить вашу цінність в очах боса

user icon
Редакція системи «Експертус Кадри»
Цифрове видавництво Експертус

Від того, як ви збудуєте стосунки з керівником, залежить, чи вдасться втілити в компанії свої ідеї і чи складеться ваша кар’єра. У багатьох HR є ключові компетенції та бажання самореалізуватися. Водночас вони зазнають невдач, тому що не можуть домовитися з шефом і показати професійну цінність. Пропонуємо прийоми, що допоможуть налагодити спілкування з начальником. Він цінуватиме вас й усвідомить, наскільки результати вашої роботи важливі для бізнесу.

Дізнайтеся більше про характер керівника

Придивіться, як поводиться ваш начальник у повсякденних робочих ситуаціях. Це важливо, щоб вибудувати ефективну взаємодію. Керівник чекає від підлеглих реакцій і вчинків, які відповідають його стилю управління. Наприклад, шефу-лібералові сподобається, якщо підлеглий сміливо висловлює власну думку та ініціює дискусії. Автократ, навпаки, вимагатиме точно виконувати його накази й не вступати в полеміку.

По-різному доведеться будувати спілкування з босом, який схильний до проєктної діяльності, і управлі...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search