Чи обов’язково працівнику при звільненні оформлювати обхідний лист

Кадрові документи
21 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ольга Догадіна
керівник експертної групи Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

На багатьох підприємствах поширена практика: працівнику, який звільняється, видають обхідний лист. У ньому зазначено структурні підрозділи, керівники яких мають засвідчити відсутність заборгованості працівника перед підприємством. Що це за документ? Яка його форма? Чи можна оголосити догану працівнику, який відмовляється заповнити обхідний лист, чи видати трудову книжку після подання обхідного листа?

Обхідний лист — це внутрішній документ підприємства, який підтверджує відсутність будь-якої заборгованості працівника, що звільняється, перед структурними підрозділами (посадовими особами) підприємства. За його допомогою можна:

  • систематизувати інформацію про можливу заборгованість працівника перед підприємством або про її відсутність;
  • вчасно (до проведення повного розрахунку) вжити заходів щодо погашення заборгованості або повернення товарно-матеріальних цінностей (наприклад, мобільного телефону, спецодягу, посвідчення, перепустки), що допоможе уникнути судових позовів у майбутньому.

Зви...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search