Як отримати потрібне від керівника. Стратегії успішної комунікації для кадровиків

Персональне і професійне зростання
13 грудня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Хочете щось попросити в директора, але не знаєте, з якого боку підступитися? Застосуйте поради, щоб отримати бажане «так». Збережіть таблицю про вісім секретів ефективного спілкування

user icon
Євгеній Курцев
незалежний експерт

Часто працівники кадрових служб залишаються без гарних інструментів для роботи тому, що не знають, як правильно сформулювати потребу, щоб керівник зрозумів.

Я комунікую з керівниками різних рівнів і нерідко бачу здивування в їхніх очах, коли озвучую базові потреби кадровиків їм особисто. Керівники здебільшого думають, що за закритими дверима кабінету кад­рової служби все відбувається само собою — «воно там якось працює, і добре». Але може бути й недобре, адже по допомогу кадровики звертаються тоді, коли самостійно розв’язати робочу ситуацію вже несила.

А тепер — до справи! Тримайте настанови, як правильно попросити, щоб не відмовили.

Проаналізуйте потреби та цілі

Насамперед чітко й конкретно сформулюйте свої потреби. Керівники не витрачатимуть часу на те, чого вони не розуміють.

Зазвичай керівники:

  • думають про компанію в довгостроковій перспективі;
  • мають детальний і чіткий план своїх дій і бюджет на них;
  • розуміють, що потреби є, і вони зростають.

Тому ваша потреба має відповідати, аб...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search