Один із найпоширеніших інформаційних документів на підприємстві — заява. За службовими й приватними обставинами працівники пишуть заяви. Заява — це письмове офіційне повідомлення та/або прохання, що подають на ім’я посадової особи, як правило, керівника підприємства. Як складати заяви — далі.
Оформлення
Два різновиди заяв:
- зовнішні — надходять від осіб, що не працюють на підприємстві. Наприклад, від дружини померлого працівника, від колишнього працівника з проханням видати дублікат трудової книжки;
- внутрішні — від працівників. Наприклад, про прийняття на роботу, переведення, звільнення, відпустку тощо.
Заяви належать до організаційних документів.
Оформляйте заяву згідно з Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів. ДСТУ 4163:2020» (далі — ДСТУ 4163:2020), прийнятим наказом ДП «Український науково-дослідний i навчальний центр проблем стандартизації, сертифікац...