Як оформляти заяви

Кадрові документи
22 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Скеруйте працівника, як оформити заяву. Цей маленький документ не лише стане підставою для юридичних дій, а й подекуди врятує в суді. Збережіть пам’ятку та бонус — трафаретні форми заяв

user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ

Один із найпоширеніших інформаційних документів на підприємстві — заява. За службовими й приватними обставинами працівники пишуть заяви. Заява — це письмове офіційне повідомлення та/або прохання, що подають на ім’я посадової особи, як правило, керівника підприємства. Як складати заяви — далі.

Оформлення

Два різновиди заяв:

  • зовнішні — надходять від осіб, що не працюють на підприємстві. Наприклад, від дружини померлого працівника, від колишнього працівника з проханням видати дублікат трудової книжки;
  • внутрішні — від працівників. Наприклад, про прийняття на роботу, переведення, звільнення, відпустку тощо.

Заяви належать до організаційних документів.

Оформляйте заяву згідно з Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів. ДСТУ 4163:2020» (далі — ДСТУ 4163:2020), прийнятим наказом ДП «Український науково-дослідний i навчальний центр проблем стандартизації, сертифікац...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search