Позитивна сучасна практика — виокремлювати із загальної інструкції з діловодства розділ про кадровий облік в окремий документ.
Чи обов’язково розробляти і чим допоможе
Інструкція з кадрового діловодства — рекомендований документ.
Підприємства організовують діловодство відповідно до затвердженої інструкції з діловодства (п. 7 гл. І Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5, далі — Правила № 1000/5).
Інструкція з діловодства — обов’язковий нормативний акт, що регламентує зміст та організацію виконання процесів з діловодства на підприємстві (п. 2 гл. І Правил № 1000/5).
Інструкцію з діловодства підприємства розроблюють на підставі інструкції, які КМУ затвердив постановою від 18.01.2018 № 55: