Як зобов’язати працівників обслуговувати клієнтів державною мовою, щоби не платити штрафів

Кадрові документи
22 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Житкова
продуктовий директор Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ
user icon
Ольга Догадіна
керівник експертної групи Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

Із 16.01.2021 працівники сфери обслуговування зобов’язані обслуговувати клієнтів державною мовою. Консультація допоможе регламентувати обов’язок, підкаже, що робити з працівниками, які не вміють або не бажають розмовляти українською.

Як зобов’язати обслуговувати українською

Із 16.01.2021 працівники сфери обслуговування зобов’язані обслуговувати клієнтів державною мовою (ст. 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» від 25.04.2019 № 2704-VІІІ; далі — Закон про мову).

Для керівників, професіоналів, фахівців, технічних службовців конкретний перелік посадових обов’язків визначають посадові інструкції (далі — ПІ). ПІ повинні відображати повний перелік завдань та обов’язків, повноважень і відповідальності, у разі потреби мати необхідні пояснення, а всі терміни — чіткі визначення (п. 6 Загальних положень розд. 1 Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» ДКХП, затвердженого наказом Мінпраці від 29.12.2004 № 3...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search