Із 16.01.2021 працівники сфери обслуговування зобов’язані обслуговувати клієнтів державною мовою. Консультація допоможе регламентувати обов’язок, підкаже, що робити з працівниками, які не вміють або не бажають розмовляти українською.
Як зобов’язати обслуговувати українською
Із 16.01.2021 працівники сфери обслуговування зобов’язані обслуговувати клієнтів державною мовою (ст. 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» від 25.04.2019 № 2704-VІІІ; далі — Закон про мову).
Для керівників, професіоналів, фахівців, технічних службовців конкретний перелік посадових обов’язків визначають посадові інструкції (далі — ПІ). ПІ повинні відображати повний перелік завдань та обов’язків, повноважень і відповідальності, у разі потреби мати необхідні пояснення, а всі терміни — чіткі визначення (п. 6 Загальних положень розд. 1 Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» ДКХП, затвердженого наказом Мінпраці від 29.12.2004 № 3...